HTML

cod

::boty:: sikerei és kevésbé sikeres publicolása..

Friss topikok

  • mabeno (rpcjs): miért hangzana hülyén hogy büszke vagy arra hogy nem csalátl sose, én is büszke vagyok rá! (2007.10.11. 16:33) én
  • boty: afaszt, amugyis kempelsz:D (2007.03.30. 19:58) történelem

Linkblog

balfasz

2007.04.03. 17:44 boty

lehet, hogy nem kéne 7-8 órán át codozni és nem lenne szar a statom. Vége felé már minuszba is voltam... ilyen is rég volt..

de néha össze jött és megkaptam a magamét : http://callofduty.blog.hu/media/image/cod/botybalf.JPG    

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://callofduty.blog.hu/api/trackback/id/tr3454222

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása